Monday, May 4, 2009

alhamdulillah..puas rasanyer....=)

"arni, dalam bulan april ni dapatlah gaji yang jadi ckgu ganti tahun lepas tu..." kata kerani sekolah saya.

"yeker...alhamdulillah..dah lamer saya tunggu...sb gaji yang br posting ni pun dah dapat awal.." saya rasa seronok sangat..SYUKUR sangat....akhirnya penantian saya selama ini dah tertunai..terima kasih Ya Allah...

hmm..Apa yang speselnya gaji ni???

he..sebenarnya saya dah listkan matlamat saya..bila dpt gaji jd ckgu ganti ni..saya nak beli...
1)notebook 2)printer+scan+photostat 3)camera digital

3 benda ni memang dah lamer saya nak beli..tapi baru sekarang saya dpt beli..apa yang penting hasil titik peluh saya sendiri...alhamdulillah......seronok sangat....walaupun ramai kengkawan saya yang dah lamer ade benda ni sejak jadi student lagi...he...tapi itu tak penting..yang penting saya puas....n ceronot...(^-^)v

No comments:

Post a Comment

bacalah post di bawah juga..=)

Related Posts with Thumbnails