Thursday, October 29, 2009

semangat ! semangat !

Sahabat saya, Nurul Aini Khairul Azhari mengajak saya supaya join minggu meng'update' semangat....Yer..saya sudi menyahutnyer....Semangat ! semangat !......he..

Almaklumlah dah hujung2 tahun ni....tgok perangai bdk2 pun boleh jadi tak semangat..tambahan pule tengok fail2 pelajar,kad oo1....kokurikulum.....fail peka...aduh..bisa melunturkan semangat huhu....

tapi..sekarang ni memang saya sedang mengupdatekan semangat supaya boleh menyelesaikan segala tugasan sebelum cuti sekolah ni....ye..cuti sekolah..ni yang lagi menambahkan semangat saya...=p

Arni...chaiyok2...semangat! semangat !
Aini pun...chaiyok! chaiyok !

Jom kawan2....sape nak join kami berdua ??? Jom ! =)




"Hidup yang penuh dengan liku-liku.....dan ketidakpastian.....perlu diharungi dengan penuh kesabaran......dan.....menganggapnya sebagai satu hikmah dalam mematangkan lagi diri....."


..........arni..........

.........sebarkanlah ilmu walaupun sepotong ayat........

4 comments:

  1. jealous la saya , u are having such a great job , mesti best sgt

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..(means thanks to God)...I'm hepy with my job now..=)

    ala kanesh...yang penting, u mesti hepi dgn apa shj yang u buat...sebab..bile u hepi, u boleh selesai sesuatu masalah tu dengan cepat...and u mesti yakin sesuatu perkara tu kalau berlaku mesti ada hikmahnya (means ada sebabnya)..=)

    so...hepi..hepi...hepi...chaiyok2 kanesh...(^_^)v

    ReplyDelete
  3. yes ur rite .....anyway i know that u will be a good teacher , students sangat bertuah dpt u as their teacher , good luck !

    ReplyDelete

bacalah post di bawah juga..=)

Related Posts with Thumbnails