Sunday, February 21, 2010

pesanan dari ckgu cmrlang...

esok dah sekolah balik...

bersedia menyambung tugasan...rutin harian...

mengajar..mendidik....SABAR dengan kerenah anak-anak murid...

bersedia dengan tugas-tugas lain....

dengan kerenah orang2 di sekeliling.....

yang pelbagai ragam....

apa yang penting...saya mesti sentiasa muhasabah diri...yang kdgkala sering alpa....belajar buat kerja dengan teratur....ikut procedure huhu....sentiasa ingin belajar dan diajar oleh guru2 yang lebih berpengalaman...

" bukan tugas kita sahaja yang sibuk..tapi tugas orang lain juga begitu....malah ada yang lebih sibuk...kita mesti anggap apa shj tugasan yang kita dapat adalah untuk kita meng'upgrade' diri kita...yang membolehkan kita belajar sesuatu yg baru...yang boleh membuatkan otak kita sentiasa bergerak, berfikir...xyah nak pening2 kepala..be POSITIVE !! " inilah kata2 dari Kak Mastura, ckgu cemerlang di sekolah saya pada cuti sekolah baru2 ni....terima kasih , kak....

Sungguh...saya memang banyak belajar benda baru tahun ni...Alhamdulillah saya dikelilingi rakan2 yang baik..yang sentiasa sedia membantu....yang sering berkongsi pengalaman dan cite2...yang membolehkan saya HIDUP tatkala saya rasa diri seperti hampir HILANG seketika...

Terima kasih..Ya Allah...

" Ya Allah..berikanlah ku kekuatan...dan rahmatilah orang2 di sekelilingku..."


......... arni ..................

.......... sebarkanlah ilmu walaupun sepotong ayat ...............

No comments:

Post a Comment

bacalah post di bawah juga..=)

Related Posts with Thumbnails