Wednesday, November 25, 2009

ckgu gstt di sekolah saya....=)

yea..dah cuti sekolah..lamer tak mencoret....last day sekolah hari tu tak sempat nak bersalaman dengan kakak2 gstt yang baik2 belaka....comel2...(kak yus...kak ju..kak noor,kak laila,kak na,kak mimi, diana...) sb saya kena mengiringi pelajar berkursus selama 3 hari.. Kakak2 nilah teman saya di bilik guru sb mereka duduk di barisan tempat duduk saya...saya pasti akan rindukan mereka..cerita2 pengalaman mereka...dari bab anak murid...perasaan...sampailah famili...

saya banyak belajar daripada mereka...saya harap saya dapat belajar lagi cara buat kuih dari kak na...cara 'merajuk ngan anak murid' dari kak yus..ceria,kak yus..he...cara sbr melayan anak dari kak mimi...cara hidup berkeluarga dari kak noor n kak laila...cara wat kek lapis agar2 pandan yang sedap dari kak ju..n cara 'vouge' dari diana he....

n tak luper jg wat adik permata saya,hashim..tlg kakakmu ini dalam membuat REPORT..hu....

n adik2 gstt yang lain....(khairil..nasri, firdaus..)

terima kasih ya..kerana membantu kami,guru2 ...especially... penuhkan relief...hee.....=p

All the best untuk kalian..smg kalian dapat mengajar lagi di sekolah kami...=)

"Kita bertemu kerana Allah...Kita berpisah kerana Allah..." maaf salah dan silap....(^-^)v


....arni.....
....sebarkanlah ilmu walau sepotong ayat...

2 comments:

  1. terharu!!! ehehehe... arni...
    kak yus pon banyak belajar dari arni.. soft spoken.. lembut.. akak nih, panas baran sebenarnya.... meng'cover' jer ceria2 tuh.. ehehehe

    ReplyDelete
  2. he...hidupku ceria dengan kehadiranmu..=)

    ReplyDelete

bacalah post di bawah juga..=)

Related Posts with Thumbnails